poniedziałek, 8 października 2012

F:Geometria

Po raz pierwszy od 2008 roku "Mad Men" nie został wyróżniony nagrodą za najlepszy serial dramatyczny. Ciężko mi ocenić, czy jest to wynikiem spadku formy serialu, bo jestem dopiero na serii czwartej, natomiast wiem, że sukienka, którą prezentuje w tym poście znalazła się w mojej szafie dzięki fascynacji tą produkcją. Za każdym razem gdy szłam w kierunku ronda ONZ ulicą Świętokrzyską, ukradkiem zerkałam na witrynę sklepu Ninesis. To musiało się tak skończyć :) 
----
Sukienka - Ninesis
Okulary - Prada
Torebka - No Name
Zegarek - Michael Kors
Bransoletka - Royal Collection
Buty - No Name













4 komentarze:

  1. Love this outfit! You look amazing! :)

    Gemma
    http://taipeistyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna... więc dobrze, że się "tak skończyło" :D

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za Twój komentarz, sprawisz mi jeszcze większą przyjemność jeśli się podpiszesz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...