wtorek, 21 lutego 2012

F:Jakby to była cerata

Te słowa 4 lata temu padły z ust pewnej osoby gdy po raz pierwszy zobaczyła mnie w tej marynarce. Później osoba dodała „to teraz przebierasz się za stół”. Kontaktu już nie utrzymuję, marynarkę mam po dziś dzień. Dobrze skrojona, z fajnego materiału, który się nie gniecie (!). Słowem - idealna. Gdy mam ochotę wyglądać klasycznie jest po prostu nie do zastąpienia, potrzebuję tylko „małej czarnej” lub zestawu spódnica + golf i gotowe.

Marynarka - Simple
Golf - NoName
Spódnica - HB
Kopertówka - NoName














4 komentarze:

  1. wspaniale! obserwuję oczywiście!

    zapraszam do siebie

    rebellook.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ta marynarka widzi z trochę dłuższą spódnicą, ale za to wydekoltowaną górą:) Choc wiem, że Ty dekoltów nie kochasz tak jak ja :D
    Btw jestem bardzo ciekawa, kto porównał marynarke do ceraty...
    Całusy
    J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiesz, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła.
      Pamiętaj, że mój blog zapewnia pełną anonimowość :)
      Btw ja wiem, że Ty wiesz kto...

      Usuń
  3. Wyglądasz jak laleczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za Twój komentarz, sprawisz mi jeszcze większą przyjemność jeśli się podpiszesz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...