wtorek, 6 marca 2012

F:Wężowe wzory

(for English please scroll-down)


Motyw dość trudny do oswojenia. Odrobina nieuwagi może skutkować dość tandetnym wyglądem a do tego lepiej nie dopuścić. Dlatego też jeśli eksperymentujemy ze wzorem, lepiej żeby krój pozostał klasyczny. Dziś prezentuję sukienkę, którą zakupiłam już jakiś czas temu. By nie wyglądać zbyt poważnie postawiłam na kolorowe dodatki - czerwoną kopertówkę i mój najnowszy zakup zielone buty również z motywem wężowym.
Uprzedzam zdjęcia zrobione były w niedziele, w pełnym słońcu tak więc zimno nie doskwierało.
---
Snake prints are a must when we want to create a nonconformist and luxurious look. But one needs to realize that there is a very thin line between wearing snake prints and looking fabulous and wearing them and looking chip. And as obvious as it is, no one wants to look chip. My advice is, once you decide to spice-up your outfit with snake prints leave the cut simple. Today I’m wearing a dress that I bought some time ago. I didn’t want to look too elegant so I decided to add some colors to the outfit  - red clutch and green snake print shoes.

Sukienka / Dress - Simple
Buty / Shoes - Nine West
Kopertówka / Clutch - SH
Zegarek / Watch - Apart  












7 komentarzy:

  1. wężowe printy uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamówiłam właśnie wężowe szpilki :)
    sukienkę masz cudną, a jeszcze lepiej się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że na przedostatnim zdjęciu ucięłaś buty :(
    btw bardzo ładne ostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. no no sukienka bardzo w moim stylu:) fajne połączenie z kolorowymi dodatkami. buziole J

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post, your dress is so cute!

    Xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the dress bag and shoes! great pic!
    xx
    http://junebiswas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za Twój komentarz, sprawisz mi jeszcze większą przyjemność jeśli się podpiszesz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...